Trip: 75 km Tot: 43960 km
Denne Bloggen ble påbegynt våren 2008 når jeg kjøpte min første GS, som lydde navnet Dietl.
Er i 2026 inne i min tjuesjette sesong og femte + sjette MC. Fikk levert min flunkende nye 1200 GS 22. Mai 2013 på Tromsø Motor.
MC historie:
2001: Kawasaki Zephyr 750 97´, 2004: Kawasaki GPZ 1100 98´,
2008: BMW F 650 GS 07´, 2010: BMW R 1200 GS 07´, 2013: BMW R 1200 GS 13’, 2024: Moto Guzzi V7 Special 17´
Andre blogger:
http://nexxo660.blogspot.com http://raudtind.blogspot.com
søndag 21. juni 2026
Søndag 21. Juni: Kvaløyvågen
Søndagstur mellom regnbygene. Sjekka bensinprisen der ute, men de har bare 98 oktan, så da var 95 på flyplassen billigere. 98 bruker jeg bare for vinterlagring. Så da ble det topping av tanken til 19,19 på flyplassen. Regnbyge fra Vågen og inn til Finnvika.
Abonner på:
Innlegg
(
Atom
)

