Kjørte på jobb.
Sendt mail til schnellpazer.de om innmelding.
Nullstilte trippteller på kjørecomputeren.
Fikk prompte svar, og la inn medlemsavgiften på 200 i SchnellPanzer Fahrer-Verein.
Kjørte hjem på våte veier og duskregn.
Fikk det ordinære vognkortet i posten idag.
På kvelden litt puss og stell. Vasket "bagasjerommet" og under salen.
La vognkortet i plastpose under salen som en forsøksordning.
Fant en løs skrue i bakkant av kåpe på hjørne ned mot salen, var halveis gjenget ut.
Fikk berget denne før den forsvant for godt.
Endret litt på kabelføringer venstre side, lå en åpen, ledig kontakt der som jeg må finne ut hva skal brukes til.
Fant også en løs hette som er stripset fast i underkant av kåpe som passet over en "plugg", satte på denne.
Sjekket luftrykk, ca 28 bak og 20 framme, må nok øke det litt for gatebruk.
Denne Bloggen ble påbegynt våren 2008 når jeg kjøpte min første GS, som lydde navnet Dietl.
Er i 2024 inne i min tjuefjerde sesong og femte + sjette MC. Fikk levert min flunkende nye 1200 GS 22. Mai 2013 på Tromsø Motor.
MC historie:
2001: Kawasaki Zephyr 750 97´, 2004: Kawasaki GPZ 1100 98´,
2008: BMW F 650 GS 07´, 2010: BMW R 1200 GS 07´, 2013: BMW R 1200 GS 13’, 2024: Moto Guzzi V7 Speciale 17´
Andre blogger:
http://nexxo660.blogspot.com http://raudtind.blogspot.com
Ingen kommentarer :
Legg inn en kommentar