Locations of visitors to this page

fredag 1. august 2008

Torsdag 31/07/08


Kun 12 grader og nordavind men tørt og fint og tildels sol når matpakke-kjøreren dro på jobb.¨

Kveldstur på 31 mil. Kjørte via gammelveien i Balsfjorden og rundt Sagelvvannet til Heia hvor det var jubileum
for Torsdagstreffene med hjembakt kake. Etter 1/2 times stopp, kun en jeg kjente, bar det videre bak Takvatnet
til Øverbygd og ned til Rundhaugen, hvor Ella frista med lefse. Derfra kjørte jeg ut Malangen til Vikran,
hvor jeg måtte vente en halv time ekstra fordi jeg som vanlig hadde lest feil på fergeruta. Da ble det en snoptur
til Bentsjord og Brokskaret mens jeg venta. Kjørte rett inn på siste ferga og var fornøyd hjemme kl. 2300.
Da var det kun 7 grader, i Målselv hadde de meldt fare for nattefrost. Kjørte derfor i full Goretex og høsthansker,
likevel var det kjølig i vinden i Malangen. Godt med varmeholker, ja!

Fylte tanken på Vollan, forbruket var nå på 0.42 etter siste dager bykjøring, altså blanda kjøring.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar