Locations of visitors to this page

torsdag 20. juli 2017

Epilog Karelen.

 Etter mine bange anelser de par første dagene i Russland, ble turen bare bedre og bedre. Trivelige reisekamerater, mye interessant å observere, og etterhvert ble været også flott. Man har fått med seg nyttige erfaringer på turen, og også noen overraskelser. Fint å ha med seg videre i livet. Nå trenger jeg ikke bare å skryte av at jeg har kjørt motorsykkel tvers over USA, men også et godt stykke vei i vår nabo stormakt, selv om det i det digre kontinentet, er bare å skrape litt i den ene kanten. Det ble virkelig det eventyret jeg hadde sett for meg. Takker til turfølget og til BMW klubben Troms, og ikke minst vår dyktige hærfører og guide, som gjorde dette mulig. Jeg har nok ikke lagt over grensa til Russland på egenhånd, men med denne erfaringen rikere, er ikke det helt urealistisk, iallefall sammens med noen kompissykler. Opplevde at det å kunne snakke litt russisk var en skikkelig døråpner, da engelskkunnskapene i denne delen av Russland var heller fraværende. Så det var et stort pluss at vi hadde med to som kunne språket.

 Thanks to the Captain.

Ingen kommentarer :

Legg inn en kommentar